2017. augusztus 23. 15526 médiamárka adata online A kedvencek közé  

 
 
A szolgáltatás Goldfish ÚJ Public Demo Partnereink Előfizetés WHITEREPORT mediabrowser
 
 
A Jéghegy-modell
A Jéghegy-modellt a Mrs. White Media Consulting azért alakította ki, hogy a médiapiac médiamárkáinak számossági struktúráját illusztrálja, ill. azt bemutassa, hogy a médiakutatásokban való jelenlét a médiamárkák számára a hirdetési piacon történő érvényülés egyik fontos feltétele.
A jéghegy-modell azt szemlélteti, hogy a jéghegy csúcsát alkotó, a médiaszakma számára jól látható (értsd: mért, a médiafogyasztás szempontjából többnyire mainstream) médiumok halmaza alatt hatalmas médiumtömeg található. A felszíni és felszín alatti elnevezésekkel arra utalunk, hogy mennyire vannak „szem előtt” az egyes médiamárkák.
  • Csúcs-szintű médiamárkák: amelyekről reklámköltési és médiafogyasztási adat is elérhető iparági médiakutatási forrásokból.
  • Felszíni médiamárkák: a részben szem előtt lévő, „felszíni” médiamárkáknak nevezzük azokat, amelyekről valamilyen független, iparági kutatás vagy audit elérhető a médiaszakma számára (reklámköltés vagy médiafogyasztás vagy médiumaudit).
  • Felszín alatti médiamárkák: azon médiamárkák, amelyekről a fenti csoportokba tartozó kutatási vagy auditinformáció nem áll rendelkezésre, ennek következtében kevésbé elérhetők, láthatók a piac számára.
  • Közel 6000 hazai médium adata cross-médiásan kereshető
  • Időt és új információt nyer
WHITEREPORT. Browse. Act. Grow bezár
 
Lépjen be!



Előfizetési ajánlatot kérek!
A innováció az, hogy a mediabrowser transzpa- renssé és könnyen keres- hetővé teszi a médiapiacot. A teljes történet
Ha a rendszerrel kapcsolatban bármilyen nehézsége adódik, kérjük jelezze! bezár
 
 
Powered by
Adatvédelmi nyilatkozat Impresszum Kapcsolat Segítség
Az oldal tetejére