2017. április 28. 15300 médiamárka adata online A kedvencek közé  

 
 
A szolgáltatás Goldfish ÚJ Public Demo Partnereink Előfizetés WHITEREPORT mediabrowser
 
 
A Mrs. White-sztori
Hogy kezdődött? A Mrs. White
A Mrs. White Media Consultingot Incze Kinga (1970) alapította 2002-ben. Incze Kinga a médiapiac egyik legkiemelkedőbb szakembere:
  • 1994-ben kezdődött piackutatói, majd 1995-től médiaügynökségi karrierje során 1998-ban megnyerte a Universal McCann európai pályázatát és egy New York-i ösztöndíjat.
  • 1999-től 2002 májusáig a magyarországi Universal McCann médiaigazgatója, egyben a Magna Global ügyvezetője
  • a Universal McCanntől távozása után szerzőtársával megírja minden idők legkedveltebb hazai médiatervezési-vásárlási kézikönyvét: A reklám helye 2.0 című könyvet, amely első és második kiadása is felsőoktatási tankönyv azóta is.
  • A Mrs. White Media Consulting 2002 őszi megalapítása óta stratégiai médiaüzleti (üzletfejlesztési, értékesítési és marketingkommunikációs) tanácsadást folytat, makroszintű médiapiaci elemzéseket és tréningszolgáltatást nyújt e butique-tanácsadócég formájában.
  • 2010 óta a Mrs. White ügyvezetése mellett a WHITEREPORT mediabrowser innovatív start-up alapítója és üzemeltetője.
A WHITEREPORT mediabrowserről
  • 2011 februárban indult iparági szolgáltatásként az Incze Kinga által létrehozott saját know-how alapján
  • A probléma, amelyet megold: a médiumokról való objektív információ-szolgáltatás nem követte a fragmentálódó és médiakínálatban egyre bővülő médiapiacot, mivel az iparági kutatások csak a médiumok alig 20%-át képesek leírni. A média-információszerzés és döntéshozatal nehézkes, időigényes, esetleges, szubjektív a piac minden szereplője számára.
  • A megoldás a problémára: „All media in 1 browser”. A WHITEREPORT mediabrowser percek alatt nyújt független, objektív médiuminformációt online/digitális platformon (www.whitereport.hu), a teljesség igényével.
  • A víziónk az, hogy öt év múlva elképzelhetetlen lesz a médiamunka a mediabrowser nélkül – mint ma az élet a mobiltelefon nélkül. A médiapiac minden szereplője (ügynökségek, hirdetők,médiumok, állami hivatalok, terjesztők, nyomdák stb.) számára megkérdőjelezhetetlen eszközzé válik a mediabrowser – nem csak Magyarországon, de EU-szinten egyaránt.
  • Bár hiánya régóta érezhető volt, a WHITEREPORT szolgáltatást azonban valójában a gazdasági és médiapiaci válság hívta életre. Hisszük, hogy a transzparencia növelése, a teljes ATL-médiakínálat (10 000 médium) kereshetővé tétele piacfejlesztő hatással bír.
  • A mediabrowser független adatokra épül, negyedévente frissül, a fragmentált médiapiac teljességét mutatja - így a médiakínálati trendek a teljes piacra, szegmensekre vagy egyes szereplőkre átláthatóvá válnak.
  • Célunk, hogy a magyarországi után a WHITEREPORT más piacokon is működjön, és cross-country mediabrowser- szolgáltatásként EU-szintű információs nagyhatalommá váljon a médiaszolgáltatói szektor piaci és szabályozási döntéshozói számára is.
Mit csináltunk?
1.  Összegyűjtöttünk. Számos független, alapvetően publikus forrásból összegyűjtöttünk minden elérhető médiuminformációt a tévés, rádiós, nyomtatott, mozis, online, közterületi, ill. egyéb médiummárkákról.
2.  Rendszereztük ezeket, és a Mrs. White Media Consulting által kialakított Jéghegy-modell szerint rendeztük.
3.  Szoftvert fejlesztettünk.
4.  Összekapcsoltunk adatokat. Korrelációs adatbázisunk révén a hatalmas mennyiségű információt korrelációs multimédiásan kereshetővé tettük. Az adatok összekapcsolása révén új minőséget nyújtó, sok tekintetben hiánypótló információkat jelszóval védett webes felületen tesszük elérhetővé, kereshetővé előfizetőink számára.
5.  Rendszeresen frissítjük. A 2010. első féléves időszakától, a ma már 10.000 médiummárkát tartalmazó adatbázist negyedéves gyakorisággal frissítjük. Az kereshető-böngészhető adatbázis 2011 januárjában nyílt meg előfizetéses rendszerben.
2011-től a WHITEREPORT adatbázis előfizetői számára a médiumok leíró adataiból követhetőkké válnak az alapinfok, változások, trendek a 2010-es adatokkal kezdődően – mind az egyes médiumok, mind a médiatípusok, illetve a teljes médiapiac szintjén.
  • Közel 6000 hazai médium adata cross-médiásan kereshető
  • Időt és új információt nyer
WHITEREPORT. Browse. Act. Grow bezár
 
Lépjen be!



Előfizetési ajánlatot kérek!
A innováció az, hogy a mediabrowser transzpa- renssé és könnyen keres- hetővé teszi a médiapiacot. A teljes történet
Ha a rendszerrel kapcsolatban bármilyen nehézsége adódik, kérjük jelezze! bezár
 
 
Powered by
Adatvédelmi nyilatkozat Impresszum Kapcsolat Segítség
Az oldal tetejére