Key
Performance
Indicators
kpi3
kpi1
kpi2
kpi4
kpi5
Az adatok
frissítve
2018. 11. 15.
WHITEREPORT News
Kik az igazi nagyhalak 4500 hiperlokális médium piacán? Jön az új Goldfish-mérés
2019. április 10.

A Whitereport-adatbázis negyedévente frissülő médiakínálati adatai szerint több mint 4500 helyi, megyei vagy regionális médium működik Magyarországon. A megdöbbentő darabszámhoz meglepően magas elérési adatok is kapcsolódnak – de nem mindig a közismert lapok, rádiók hozzák a legjobb mutatókat. Sőt, a vezető helyi médiumok a lokális targetálásra használt social media- és keresőmarketing-megoldásokat is überelhetik – ha kampányelérésről van szó, vidéken még mindig a hagyományos média jól összeválogatott, cross-médiás mixe az optimális.

A 2018-as radikális médiapiaci átalakulások után idén ismét indul a Goldfish-program, a Whitereport és az Ipsos a 2013 óta rendszeresen zajló hiperlokális (városi) mérése, amely eddig több mint 800 hiperlokális lap, site, rádió, televízió valamint mozi városi elérését mérte a 4500-ból. Az új hullám Debrecenben, Szegeden, Miskolcon, Pécsett és Győrött kezdődik összesen 250 hiperlokális médium mérésével.

Sajtóközlemény
Új publikus cross-médiapiaci makromutatók a Whitereporttól
2018. november 20.

Sajtótájékoztatón mutatta be Incze Kinga, a Whitereport alapító-ügyvezetője a hazai médiapiacra vonatkozó makroszintű új KPI-indikátorokat, amelyek a Whitereport-adatokra épülnek, és ezentúl rendszeres frissítéssel ingyenesen hozzáférhetők lesznek a Whitereport.hu weboldalán. A makroszintű adatok a teljes iparág működését támogatják. A Magyar Reklám Szövetség és a Magyar Lapkiadók Egyesülete üdvözölte a fejlesztést és kerekasztalbeszélgetésben járták körül a média- és reklámpiac főbb trendjeit.

Sajtóközlemény

Sajtómegjelenések Index | Kreatív | Hvg.hu | Napi.hu | MMOnline.hu

Nagy Timea, a Whitereport kutatási igazgatója
Nagy Timea, a Whitereport kutatási igazgatója
Incze Kinga, a Whitereport alapító-ügyvezetője
Incze Kinga, a Whitereport alapító-ügyvezetője
A kerekasztal-beszélgetők: Fülöp Szilvia, a Magyar Reklám Szövetség főtitkára, Hivatal Péter, a Magyar Reklám Szövetség kutatásvezetője és Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke és a Lapcom vezérigazgatója
A kerekasztal-beszélgetők: Fülöp Szilvia, a Magyar Reklám Szövetség főtitkára, Hivatal Péter, a Magyar Reklám Szövetség kutatásvezetője és Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke és a Lapcom vezérigazgatója
A Whitereport a londoni PriceWaterhouseCoopers növekedési programjában
2018. augusztus 27.

A PwC programjába olyan brit cégek pályázhattak, amelyek alapítója vagy társalapítója nő, innovatív szolgáltatásukkal már növekedési szakaszban vannak, és business-to-business, azaz vállalkozásoknak szóló szolgáltatást nyújtanak. Tovább +

2018. május 8.

Incze Kinga, a Whitereport alapítója és Hamish Sandison, a Whitereport Global Limited elnöke 2018. májusában a legnagyobb hazai médiakonferencián, a Media Hungaryn adtak elő. Hamish Sandison pedig a GDPR-teremben osztotta meg gondolatait a közönséggel, Incze Kinga előadásáról pedig itt olvashatnak részletesebben.

Media Hungary 2018. - Incze Kinga Media Hungary 2018. - Hamish Sandison
A Whitereport a Budapest Business Journalban
2018. február 22.

Media Intelligence Platform Expands from Hungary to UK Tovább +

Weboldalunk ú.n. cookikat használunk a jobb felhasználói élmény kialakítása érdekében. További információk...