Key
Performance
Indicators
kpi3
kpi1
kpi2
kpi4
kpi5
Az adatok
frissítve
2018. 11. 15.
Szolgáltatások | Hiperlokális optimalizálás
Hiperlokális optimalizálás - hatóságoknak

A médiapiac nem-országos szegmense is nagyobb mint gondolják. Szeretné áttekinteni, monitozni, elemezni a helyimédia-kínálatot, portfóliókat, piaci súlyokat, versenyt, médiapluralizmust települési, régiós vagy makroszinten? Piacfeügyeleti, fúziós vagy iparági elemzésekhez szüksége van hiteles, gyorsan rendelkezésre álló, idősoros vagy aktuális tényadatokra?

A vásárlóerő hiperlokális megoszlása. Forrás: Geoindex
A vásárlóerő hiperlokális megoszlása. Forrás: Geoindex

A Whitereport-adatbázis szerint 2018. 2. negyedévében több mint 4000 helyi, körzeti médium működik Magyarszágon, kínálatuk jelentős átalakulásban van.

Kik és milyen pozícióba vannak a hiperlokális print, online, rádiós és televíziós médiatermékek piacán? Mennyire függ össze a vásárlóerő és a helyi médiumok száma? Mekkora portfólióközönsége van a megyei lapkiadók print és online termékeinek együttesen, összehasonlítva az önkormányzati médiumokkal és független helyimédia-szereplőkkel?

Mik e szegmens főbb pénzügyi, kereskedelmi trendjei?

Hogyan? A Whitereport 2900 településének médiakínálati, tulajdonosi és pénzügyi adatai mellett a Goldfish by Whitereport & Ipsos adatai a helyi média közönségmérési adataival egészítik ki a képet. Az eddig vizsgált 15 nagyváros 800 helyi médiájának adata alapján látható, hogy városonként akár 10-15 számottevő elérésű helyi lap, rádió, site, televízió és mozi működik az akár 100-100 helyi médiumból.

A helyimédia-piac nagyobb mint gondolják – a Whitereport áttekinthetővé és gyorsan kereshetővé teszi a kínálati és üzleti oldalt. Csak ki kell lépni a rutinmegoldásokból és megismerni a helyi média sokszínűségét és erejét.

Milyen formában tudunk segíteni?

Adatok 2900 település helyimédium-elérése, árlista, kontaktadatok, és 15 nagyváros helyi médiamutatói Árlista érdekel
Piacelemzés Független tényadatainkkal és szakértelmünkkel örömmel állunk rendelkezésére, ha piacfelügyeleti, fúziós, médiupluralizmus témájú vagy átfogó iparági elemzéshez vagy egyéb hatósági feladat során szeretne tisztán látni a médiapiacon. Tanácsadás érdekel
Weboldalunk ú.n. cookikat használunk a jobb felhasználói élmény kialakítása érdekében. További információk...