Hiperlokális optimalizálás - hatóságoknak
A médiapiac nem-országos szegmense is nagyobb mint gondolják. Szeretné áttekinteni, monitozni, elemezni a helyimédia-kínálatot, portfóliókat, piaci súlyokat, versenyt, médiapluralizmust települési, régiós vagy makroszinten? Piacfeügyeleti, fúziós vagy iparági elemzésekhez szüksége van hiteles, gyorsan rendelkezésre álló, idősoros vagy aktuális tényadatokra?
A vásárlóerő hiperlokális megoszlása. Forrás: Geoindex
A Whitereport-adatbázis szerint 2018. 2. negyedévében több mint 4000 helyi, körzeti médium működik Magyarszágon, kínálatuk jelentős átalakulásban van.
Kik és milyen pozícióba vannak a hiperlokális print, online, rádiós és televíziós médiatermékek piacán? Mennyire függ össze a vásárlóerő és a helyi médiumok száma? Mekkora portfólióközönsége van a megyei lapkiadók print és online termékeinek együttesen, összehasonlítva az önkormányzati médiumokkal és független helyimédia-szereplőkkel?
Mik e szegmens főbb pénzügyi, kereskedelmi trendjei?
Hogyan?
A Whitereport 2900 településének médiakínálati, tulajdonosi és pénzügyi adatai mellett a Goldfish by Whitereport & Ipsos adatai a helyi média közönségmérési adataival egészítik ki a képet. Az eddig vizsgált 15 nagyváros 800 helyi médiájának adata alapján látható, hogy városonként akár 10-15 számottevő elérésű helyi lap, rádió, site, televízió és mozi működik az akár 100-100 helyi médiumból.
A helyimédia-piac nagyobb mint gondolják – a Whitereport áttekinthetővé és gyorsan kereshetővé teszi a kínálati és üzleti oldalt. Csak ki kell lépni a rutinmegoldásokból és megismerni a helyi média sokszínűségét és erejét.
Milyen formában tudunk segíteni?
Adatok
2900 település helyimédium-elérése, árlista, kontaktadatok, és
15 nagyváros helyi médiamutatói
Árlista érdekel
Piacelemzés
Független tényadatainkkal és szakértelmünkkel örömmel állunk rendelkezésére, ha piacfelügyeleti, fúziós, médiupluralizmus témájú vagy átfogó iparági elemzéshez vagy egyéb hatósági feladat során szeretne tisztán látni a médiapiacon.
Tanácsadás érdekel