Key
Performance
Indicators
kpi3
kpi1
kpi2
kpi4
kpi5
Az adatok
frissítve
2018. 11. 15.
Szolgáltatások | KPI
WHITEREPORT Key Performance Indicators: nyilvános makroadatok a médiapiacról
A médiapiaci adatvaluta sokáig a közönségméréseket, a reklámmonitoringot és a reklámköltések iparági becslését jelentette. A Whitereport Cross-médiapiaci Key Performace Indicator-, azaz teljesítménymutatóival (KPI) szándékunk, hogy a napjainkra fragmentálódott, nehezen áttekinthető és folyamatosan változó médiapiac médiakínálati, valamint a főbb pénzügyi, kereskedelmi és tulajdonosi szerkezeti makroadataival segítsük a döntéshozókat a tisztánlátásban, a piaci változások tényszerű áttekintésében.

Magyarországon a WHITEREPORT cross-média adatbázis több mint 11 000+ médiamárkát, 6000+ médiumüzemeltetőt, köztük 1100+ hazai médiavállalatot tart nyilván 2010 első féléves időszaka óta, negyedéves frissítéssel. A mainstream és közismert médiumokon túl az úgynevezett long tailbe tartozókat is követjük az adatbázisban, köztük rétegmédiumokkal a szakmai, tematikus, hiperlokális vagy épp a önkormányzatimédia-szegmensekből. Publikus makroadataink az adatbázis feldolgozott, összesített makromutatóit nyújtják a legfontosabbnak ítélt mutatók szerint.


Az letöltési linket a következő e-mail címre kérem:     
KÍNÁLAT
Módszertan
ALAPADATOK Adatgyűjtés időszaka: 2018. 2. negyedév
Futtatva: 2018. 11. 04.

MÉDIAMÁRKÁK SZÁMA MÉDIATÍPUSONKÉNT
Televízió:5,0%
Print:63,0%
Rádió:2,0%
Internet:29,0%
Mozi:1,0%
OOH:Nincs adat

ÖSSZEGZÉS A Magyarorországon elérhető médiamárkák darabszáma 2018. 2. negyedévében a televíziós, rádió, print és online médiumok, illetve mozik összesítésével meghaladta a 11 ezret. A médiakínálati „long tail” a nyomtatott és online tartalomszolgáltatások esetében a leghosszabb, de minden médiaszegmensben találunk rétegmédiumokat – ez a televíziók és rádiók esetén a helyi, városi, kisközösségi csatornák, a nyomtatott és online sajtótermékeknél a hobbi-, szakmai, önkormányzati, egyházi stb. lapok.

2018. 2. negyedévében 2% csökkenés következett be a médiakínálatban 2017. 2. negyedévéhez képest. A médiamárkák számának kis mértékű visszaesése szinte minden médiatípusban jellemző volt, nagymértékben érintve a helyi televíziók szegmensét, és bár darabszámban kevésbé jelentős, de az országos közéleti nyomtatott lapok szegmensét is. Átalakulásban van a rádiós és az online tartalomszolgáltatások piaca a médiakínálatot illetően; 2018. 2. negyedévétől ismét hallható egy országos kereskedelmi rádió.


Weboldalunk ú.n. cookikat használunk a jobb felhasználói élmény kialakítása érdekében. További információk...