Key
Performance
Indicators
kpi3
kpi1
kpi2
kpi4
kpi5
Az adatok
frissítve
2018. 11. 15.
Szolgáltatások | KPI
WHITEREPORT Key Performance Indicators: nyilvános makroadatok a médiapiacról
A médiapiaci adatvaluta sokáig a közönségméréseket, a reklámmonitoringot és a reklámköltések iparági becslését jelentette. A Whitereport Cross-médiapiaci Key Performace Indicator-, azaz teljesítménymutatóival (KPI) szándékunk, hogy a napjainkra fragmentálódott, nehezen áttekinthető és folyamatosan változó médiapiac médiakínálati, valamint a főbb pénzügyi, kereskedelmi és tulajdonosi szerkezeti makroadataival segítsük a döntéshozókat a tisztánlátásban, a piaci változások tényszerű áttekintésében.

Magyarországon a WHITEREPORT cross-média adatbázis több mint 11 000+ médiamárkát, 6000+ médiumüzemeltetőt, köztük 1100+ hazai médiavállalatot tart nyilván 2010 első féléves időszaka óta, negyedéves frissítéssel. A mainstream és közismert médiumokon túl az úgynevezett long tailbe tartozókat is követjük az adatbázisban, köztük rétegmédiumokkal a szakmai, tematikus, hiperlokális vagy épp a önkormányzatimédia-szegmensekből. Publikus makroadataink az adatbázis feldolgozott, összesített makromutatóit nyújtják a legfontosabbnak ítélt mutatók szerint.


Az letöltési linket a következő e-mail címre kérem:     
PROFITTÉRKÉP (TOP 50)
Módszertan
ALAPADATOK Adat: 2017.
Médiavállalatok száma pénzügyi adattal: 940
Futtatva: 2018. 11. 04.

ÖSSZEGZÉS A Magyarorországon elérhető médiamárkák több mint 6000 üzemeltetőjéből 940 olyan gazdasági vállalkozás, amely tevékenysége alapján médiavállalkozásnak tekinthető, és elérhető volt üzemieredmény-adata 2017-re.

A legfrissebb „profittérkép” a Whitereport-adatbázis szerint 2017-ben hazai médiummal rendelkező, Magyarországon letelepedett médiacégek 2017-es üzemieredmény-adatait mutatja a top50 éves nettó árbevételű médiavállalatra vonatkozólag.

A 940 médiavállalat együttesen 21 milliárd Ft üzemi eredményt ért el 2017-ben, amely az árbevétel átlagosan 6%-a (közszolgálati médiumok nélkül). A cégenkénti eltérések jelentősek: a 21 milliárd Ft üzemi eredmény 88%-a 10 médiacégnél összpontosul.

2017-ben az előző évi adatokhoz képest 177% össznövekedés következett be, az egyes cégek közti különbségek azonban jelentősek e téren.


Weboldalunk ú.n. cookikat használunk a jobb felhasználói élmény kialakítása érdekében. További információk...